نکات مهم در تبلیغات ویدئویی

همه تبلیغات با هدف توسعه برند و رونق در کسبوکار مدیران و کارفرمایان انجام میپذیرد.
هدف از تبلیغات ویدئویی نیز، گسترش کسبوکار مدیران و کارفرمایان میباشد.
اما با توجه به پرهزینه بودن ساخت ویدئوهای تبلیغاتی، باید نکات زیادی
را در هنگام ساخت در تولید ویدئوها رعایت کنیم تا نتیجه مطلوب حاصل شود.
در این مقاله قصد داریم نکات مهم در تبلیغات ویدئویی را بیان کنیم.
کسب اعتماد با تبلیغات ویدئویی
گزارشات نشان میدهد 36 درصد از مردم به تبلیغات اعتماد دارند.
با توجه به بیاعتماد شدن مردم به تبلیغات، استفاده از تبلیغات ویدئویی تا حد زیادی در جلب اعتماد مردم تأثیر دارد.
بعلاوه بینندگان از تماشای ویدئوهای حرفهای لذت خواهند برد.
ارجحیت ویدئوهای تبلیغاتی به متنها
مردم
ویدئوها را بیشتر در متن ها دوست دارند؛ چرا که تماشای چیزی که هم سرگرم
کننده است و هم درک آن آسانتر میباشد،جذابتر از خواندن یک متن تبلیغاتی
است.
تحقیقات نشان داده 69 درصد از مردم تماشای ویدئوی تبلیغاتی را به خواندن متن ترجیح میدهند
ماندگاری تبلیغات ویدئویی در ذهن مردم
تبلیغ موفق تبلیغی است که ذهن مردم را درگیر کند و برند شما را در ذهن ماندگار کند.
ممکن است مشتریان به محض دیدن تبلیغ ویدئویی شما، امکان خرید محصولاتتان را نداشته باشند،
اما با ماندگاری برند شما در ذهن مشتریان در اولین فرصت خدمات و یا محصولات شما خریداری میکنند.
ترغیب به خرید
بسیاری از مدیران نمیدانند تبلیغات ویدئویی خود را چگونه طراحی و تولید کنند تا مردم را به خرید محصولات و خدمات خود ترغیب کنند.
استفاده از تصاویر با کیفیت بالا، صداگذاری مناسب، پخش ویدئو در زمان و مکان مناسب از جمله تأثیرگذار در تبلیغ است.
همچنین از تبلیغات ویدئویی میتوان در تبلیغات بین شرکتی نیز استفاده کرد.
چرا که مدیران شرکتها سازمانها نیز به تماشای ویدئوهای تبلیغاتی علاقه بیشتری دارند.
برای رعایت این نکات بهتر است از یک تیم حرفهای و متخصص تولید ویدئوی تبلیغاتی کمک بخواهید.
مجموعه ما میتواند خدمات متنوعی در زمینه تولید انواع ویدئوهای تبلغاتی به کارفرمایان ارائه دهد.
- ۹۷/۰۴/۲۵