تولید محتوای حرفهای سایت
تولید محتوای حرفهای سایت
همه ما میدانیم که امروزه تبلیغات اینترنتی تأثیر زیادی در معرفی کسب وکار کارفرمایان دارد.
اولین و مهمترین اصل، بعد از ساخت فروشگاه اینترنتی، تولید محتوای حرفهای سایت است.
با استفاده از محتوای تولید شده میتوان مشتریان زیادی را جذب و آنها را به مشتریان دائمی تبدیل کرد.
طراحی مناسب، توضیحات کامل و بارگذاری تصاویر، بدون رعایت نکات تولید
محتوا و بهینهسازی، نمیتواند تأثیر مثبت در دیده شدن سایت فروشگاهی شما
داشته باشد.
تولید محتوا باید به گونهای باشد که به نیازها و سوالات مخاطبان پاسخ دهد.
در واقعا گوگل، مخاطبان را به سایتی ارجاع میدهد که بتواند به بهترین نحو، سوالات آنها را پاسخ دهد.
پس تولید محتوای سایت، نباید فقط در راستای تأمین اهداف فروش کارفرما انجام شود.
تولید محتوای مناسب، با کیفیت و سازگار با موتورهای جستجو، باعث بالا رفتن رنک سایت شما و در نتیجه بیشتر دیده شدن سایت شما میشود.
استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با سایت و محصولات شما، در تیترهای اصلی و داخلی متن، نقش مهمی در تولید محتوا ایفا میکند.
برخ نکات تولید محتوای حرفهای سایت
طولانی بودن محتوا در رتبه سایت شما در گوگل تأثیر مثبت دارد.
بهتر است محتوای تولید شده از 300 کلمه بیشتر باشد تا گوگل آن را معتبر بداند.
در واقع الگوریتم پاندای گوگل، که محتوای صفحات اینترنتی را بررسی میکند،
صفحات با محتوای کم را بی ارزش تلقی کرده و سایتهای با محتوای کامل را به مخاطبان ارائه میدهد.
محتوای تولید شده، باید غیرکپی، علمی و معتبر، گویا، قابل فهم و بدون حاشیه باشد تا توجه مخاطبان را به خود جلب کرده و در سئو سایت تأثیر مثبت داشته باشد.
در تولید محتوا بهتر است راههای ارتباطی دیگری نیز ذکر شود، وقتی مخاطبان و مشتریان، محتوای سایت را خوانده
و برای آنها مفید واقع شود، قطعا به دنبال راههای ارتباطی دیگری با شما هستند؛
و به مشتریان دائمی شما تبدیل میشوند.
درمورد بعضی از مطالب استفاده از تصاویر میتواند بیشتر از متن تأثیرگذار باشد.
محتواهای درج شده در صفحه اول سایت باید جذابتر از سایر صفحات باشد.
در این صفحه میتوان خلاصه ای از فعالیتهای شرکت و فروشگاه و یا معرفی مؤسس و کارکنان را بیان کنید.
- ۹۷/۰۴/۱۹